مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-26سياسي

بدون توسعه روستایی در پروژه توسعه کشور موفق نخواهیم بود


رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: بدون توسعه روستایی به طور حتم در پروژه توسعه کشور موفق نخواهیم بود و بدون شک معضلات ساختاری در نظام اداری یکی از موانع مهم تحقق توسعه روستایی و به طور کلی توسعه است.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: بدون توسعه روستایی به طور حتم در پروژه توسعه کشور موفق نخواهیم بود و بدون شک معضلات ساختاری در نظام اداری یکی از موانع مهم تحقق توسعه روستایی و به طور کلی توسعه است.

عبدالله کیانی امروز (سه شنبه_7 بهمن) در نشست شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مشکلات حوزه روستایی بسیار است، اظهار کرد: با وجود تلاش در برنامه توسعه، امروز جایگاه روستاها واقعی نیست که باید این جایگاه را به سطح واقعی خود برسانیم.

موج مهاجرتی روستا به شهر در 50 سال گذشته در ایران به صورت مداوم وجود داشته و امروز بیش از 70 درصد جمعیت شهرنشین شده است.

این آمار در سال 1335 تنها 30 درصد بوده است.

وی افزود: موج مهاجرت از روستا به شهرها تحت تاثیر عوامل مختلفی بوده است؛ یکی از این دلایل درآمدهای نفتی در شهرها بوده است که در 60 سال گذشته این درآمدها برای توسعه شهرها هزینه شده که تمایل به مهاجرت از روستاها به شهرها را تشدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون توسعه روستایی در پروژه توسعه کشور موفق نخواهیم بود

بدون توسعه روستایی در پروژه توسعه کشور موفق نخواهیم بود