مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-26اجتماعي

کتابخانه ملی ایران طرح ملی آرشیو مدرسه را اجرا می کند


مدیر کل خدمات آرشیوی کتابخانه ملی ایران از برگزاری طرح ملی آرشیو مدرسه به همت این سازمان و با همکاری آموزش و پرورش به منظور آشنایی دانش آموزان با مفهوم آرشیو و اسناد تاریخی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد ایرانشاهی مدیرکل خدمات آرشیوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح این خبر گفت: طی تفاهم نامه فی مابین با آرشیو ملی ایران و آموزش و پرورش تهران بزرگ، طرح ملی آرشیو مدرسه را اجرا خواهند کرد.

وی ادامه داد: این طرح در سال نخست، در بزرگترین منطقه جمعیتی دانش آموزان ایران در آموزش و پ رورش منطقه 4 تهران اجرا خواهد شد.

این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان با مفهوم آرشیو و اسناد تاریخی اجرایی می شود که نخستین جلسه از اجرای این طرح در آموزش و پرورش منطقه 4 برگزار شد.

ایرانشاهی اضافه کرد: انتخاب آموزش و پرورش منطقه 4 تهران برای اجرایی کردن طرح آرشیو مدرسه به این دلیل بود که این منطقه بیشترین جمعیت دانش آموزی را در خود جای داده است.

وی افزود: طبق تفاهم نامه با مدیرکل آموزش و پرورش تهران بزرگ، مدارس آموزش و پرورش منطقه 4 تهران برای اجرای این طرح انتخاب شده است و دلیل این امر نیز به خاطر وسعت جمعیت دانش آموزان این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ملی ایران طرح ملی آرشیو مدرسه را اجرا می کند

کتابخانه ملی ایران طرح ملی آرشیو مدرسه را اجرا می کند