مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-26سياسي

امید و شادی را با طراحی لباس به جامعه هدیه کنید


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از طراحان و تولیدکنندگان کشور خواست با حضور پرشور در جشنواره مد و لباس فجر و ارائه طرح های بدیع و هنرمندانه، - امید و شادی را به جامعه ایران هدیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر جامعه ایران تحمیل کرده است، از طراحان و فعالان عرصه مد و لباس کشور خواست با تکیه بر نبوغ و خلاقیت خود و با الهام از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به طراحی و تولید محصولاتی دست بزنند که امید و شادی را برای جامعه به ارمغان بیاورد.

در این یادداشت امده است: طراحان و دست اندکاران عرصه مد و لباس ایران عزیز، در آستانه برگزاری جشنواره مد و لباس فجر و در حالی که به زودی به استقبال بهار و عید نوروز خواهیم رفت، جامعه ایران به امید و شادی که شما با خلاقیت و ایده پردازی خود می توانید به مردم هدیه کنید، نیازمند است.

مردم ایران در حال پشت سرگذاشتن یک سال سخت به دلیل شیوع ایده های بسیار خلاقانه ای در جهان مد و لباس ارائه شد؛ حتی انتخاب کنندگان رنگ سال هم تلاش کردند رنگی شادی آفرین و فرح بخش را به عنوان رنگ سال انتخاب کنند.

در ایران نیز تعداد قابل توجهی از شما طراحان عزیز با شرکت در جشنواره لباس کودک و نوجوان سهم ارزشمندی در ارائه طرح های نو و برخواسته از اصالت ایرانی ارائه کردید و امیدوارم تعداد بسیار بیشتری از شما با ارائه طرح‎ های قابل توجه و ارزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید و شادی را با طراحی لباس به جامعه هدیه کنید

امید و شادی را با طراحی لباس به جامعه هدیه کنید