مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-26سياسي

جشنواره « رفیق خوشبخت ما» در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای آشنایی جوانان با الگوی زندگی حاج قاسم سلیمانی، جشنواره « رفیق خوشبخت ما » در استان برگزار می شود.

- بیرجند- مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای آشنایی جوانان با الگوی زندگی حاج قاسم سلیمانی، جشنواره رفیق خوشبخت ما در استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره رفیق خوشبخت ما همزمان با دیگر نقاط کشور در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: اجرای این طرح از 13 دی ماه سال جاری، همزمان با سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و تا دهه فجر ادامه دارد.

وی بررسی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعارهای جمعیت هلال احمر را از جمله اهداف این جشنواره دانست و گفت: ترویج فرهنگ از خود گذشتگی و بشر دوستی سردار سلیمانی و آشنایی جوانان با الگوی زندگی این شهید والامقام از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

رضایی بیان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در زمینه خاطرات، دست نوشته ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی حاج قاسم در قالب شعر، نقاشی، خوشنویسی، فیلمنامه، پوستر، انیمیشن، فیلمنامه، فیلم کوتاه و غیره ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره « رفیق خوشبخت ما» در خراسان جنوبی برگزار می شود

جشنواره « رفیق خوشبخت ما» در خراسان جنوبی برگزار می شود