مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-26سياسي

عدم تامین منابع مالی توسعه حمل و نقل عمومی در بودجه 1400


عضو شورای شهر تهران، از عدم تصویب پیشنهادات مرتبط با توسعه حمل و نقل عمومی در کمیسیون تلفیق مجلس برای بودجه سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید آرش حسینی میلانی صبح سه شنبه در دویست و شصت و هفتمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران در تذکری در مورد اختصاص بودجه حمل و نقل عمومی در مجلس گفت: با توجه به هماهنگی ای که میان سه کمیسیون عمران، اقتصادی و امور شوراها انجام شد، پیشنهاداتی در مورد بودجه توسعه حمل و نقل عمومی به کمیسیون تلفیق ارائه شد.

وی ادامه داد: این پیشنهادات 10 مورد از جمله اختصاص 100 میلیون یورو جهت اجرای طرح کاهش آلودگی هوا از محل صندوق توسعه ملی، افزایش ردیف اعتباری کمک به حمل و نقل عمومی از 500 میلیارد به پنج هزار میلیارد برای کل کشور و اختصاص ردیف اعتباری جدید برای اورهال خطوط مترو به دلیل نیاز فوری که در این زمینه وجود دارد، بوده است.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه با وجود آنکه مصارف از 7 هزار میلیارد به 32 هزار میلیارد افزایش یافته، ولی پیشنهادات مربوط به حمل و نقل عمومی تصویب نشده است، اظهار داشت: من از فراکسیون های مرتبط در مجلس مانند محیط زیست و مدیریت شهری درخواست می کنم این مسأله را در صحن شورا پیگیری کنند تا حداقل بخشی از این پیشنهادات به تصویب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تامین منابع مالی توسعه حمل و نقل عمومی در بودجه 1400

عدم تامین منابع مالی توسعه حمل و نقل عمومی در بودجه 1400