مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-26اقتصادي

تعیین تکلیف وضعیت مرکز دفع پسماند «آرادکوه» تا پایان دولت دوازدهم


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از تعیین تکلیف مجتمع دفع و پردازش پسماند آرادکوه به منظور کاهش شدت بوی نامطبوع جنوب شهر تهران تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

- تعیین تکلیف وضعیت مرکز دفع پسماند آرادکوه تا پایان دولت دوازدهم رییس سازمان حفاظت محیط زیست از تعیین تکلیف مجتمع دفع و پردازش پسماند آرادکوه به منظور کاهش شدت بوی نامطبوع جنوب شهر تهران تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی کلانتری در یک گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به افزایش وسعت مناطق چهارگانه تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار کرد: حدود 680 هزار هکتار به وسعت مناطق چهارگانه اضافه شده است و وسعت این مناطق به حدود 19 میلیون و 100 هزار هکتار رسیده است.

وی ادامه داد: در مجموع در دولت تدبیر و امید بیش از 2 میلیون و 100 هزار هکتار بر وسعت مناطق چهارگانه افزوده شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین گفت: در جلسه شورای عالی محیط زیست تکلیف پسماندها و سرمایه گذاری ها و ضوابط اجرایی آن مشخص و پیشنهادات هماهنگ شده سازمان حفاظت محیط زیست با دستگاه های اجرایی از جمله وزارتخانه های نفت، نیرو، کشور، جهاد کشاورزی و صمت تصویب شد.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: گزارش تفصیلی در مورد بوی نامطبوع جنوب شهر تهران در شورای عالی محیط زیست ارائه و قرار شد تا از شدت بوی نامط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف وضعیت مرکز دفع پسماند «آرادکوه» تا پایان دولت دوازدهم

تعیین تکلیف وضعیت مرکز دفع پسماند «آرادکوه» تا پایان دولت دوازدهم