مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-26سياسي

تمدید مهلت ارسال مقاله به نخستین همایش ملی ایران شناسی استان ها


از سوی بنیاد ایرانشناسی مهلت ارسال مقاله به نخستین همایش ملی ایران شناسی استان ها: «تاریخ، فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری» تمدید شد.

- از سوی بنیاد ایرانشناسی مهلت ارسال مقاله به نخستین همایش ملی ایران شناسی استان ها: تاریخ، فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات، پایان نامه و رساله برای شرکت در نخستین همایش ملی ایران شناسی استان ها: تاریخ، فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری ، با توجه به استقبال پژوهشگران و به منظور بهره مندی مناسب از فرصت علمی پیش آمده، تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

دبیرخانه اجرایی همایش ملی تاریخ، فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری ، از تمامی اساتید، دانشجویان پژوهشگران و محققان دعوت به عمل می آورد تا با مشارکت خود در این رخداد علمی پژوهشی نقش آفرینی کنند و به تولید دانش و ارتقا سطح پژوهشی استان و کشور بیافزایند.

بنیاد ایرانشناسی نخستین همایش از سلسله همایش های ملی ایران شناسی استان ها با محوریت تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری ، را با هدف طرح فرصتی علمی برای پژوهشگران جهت مطالعه و تحقیق پیرامون تمدن و فرهنگ استان چهارمحال و بختیاری در تاریخ 18 اسفند 1399، برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال مقاله به نخستین همایش ملی ایران شناسی استان ها

تمدید مهلت ارسال مقاله به نخستین همایش ملی ایران شناسی استان ها