مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-26اقتصادي

افزایش 42درصد فوتی های ناشی از گازگرفتگی در آذربایجان غربی


ییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از افزایش 42 درصدی فوتی های ناشی از گازگرفتگی در استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

- باقر بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 10 نفر در اثر گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسیدکرین در استان جان خود را از دست داده اند، افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته که 7 نفر بود 42 درصد رشد نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه امسال 167 نفر در اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکرین در بیمارستان های استان بستری شده اند، گفت: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال 54 درصد کاهش دارد.

برامی با ابراز تأسف از این حوادث دلخراش از شهروندان خواست تا نکات ایمنی را رعایت کنند و قبل از نصب هرگونه دستگاه حرارتی از باز و تمیز بودن دودکش آن اطمینان یابند و هرچند وقت یک بار، دودکش ها و وسایل گرمایشی را کنترل کنند.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی افزود: استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و بررسی فنی وسایل گرمایشی و مسیر دودکش از اقدام هایی است که باید در فصل زمستان توسط مشترکان گاز شهری برای جلوگیری از گازگرفتگی انجام شود.

بهرامی گفت: سردرد، ضعف جسمانی، سرگیجه و بی قراری، تهوع و استفراغ، خمیازه کشیدن بیش از حد، کاهش قدرت دید، خواب آلودگی شدید و کسل شدن از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 42درصد فوتی های ناشی از گازگرفتگی در آذربایجان غربی

افزایش 42درصد فوتی های ناشی از گازگرفتگی در آذربایجان غربی