مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-26بين الملل

تنش در جنوب شرق آسیا؛ جنگنده های تایوان برای چین قدرت نمایی کردند


جنگنده های تایوان در واکنش به ورود هواپیماهای نظامی چین به حریم هوایی این کشور، بر فراز آب های دریای جنوبی چین به پرواز درآمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از ورود ناوگروه نیروی دریایی آمریکا به دریای جنوبی چین و تجاوز هواپیماهای نظامی چین به حریم تایوان، جنگنده های این کشور به قدرت نمایی علیه پکن پرداختند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، جنگنده های مسلح و آماده به رزم تایوانی، امروز (سه شنبه) برای اجرای سناریوی جنگی تمرینی و نشان دادن آمادگی نظامی، بر فرواز آب های دریای جنوبی چین به پرواز درآمدند.

در جریان این پرواز تمرینی، جنگنده های بومی چینگ کو اِف-سی کِی-1 تایوان از پایگاهی در جنوب این کشور - که معمولا برای رهگیری نیروی هوایی چین جنگنده اعزام می کند - بعد از دریافت پیام هشدار در عرض پنج دقیقه پرواز را شروع کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های تایوانی مسلح به موشک های کروز هوابه سطح آمریکایی در این قدرت نمایی نظامی علیه چین شرکت کردند.

سرهنگ لی چینگ شی عضو نیروی هوایی تایوان به رویترز گفت که جنگنده های این کشور معمولا مسلح به موشک ها و سلاح های قدرتمند برای رهگیری جنگنده های چینی اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش در جنوب شرق آسیا؛ جنگنده های تایوان برای چین قدرت نمایی کردند

تنش در جنوب شرق آسیا؛ جنگنده های تایوان برای چین قدرت نمایی کردند