مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-26ورزشي

طلسم هایی که در اراک و آبادان شکست/ شانس به آبیها روی کرد


هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر در حالی به پایان رسید که تیم استقلال به رغم شکست خانگی مقابل سایپا، هفته را با صدرنشینی به اتمام برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر با اتفاقات زیادی همراه بود و اغلب تیم های مدعی در این هفته با شکست از میدان خارج شدند.

استقلالی ها که چند هفته ای است به صدر جدول رسیده اند، چراغ اتفاقات عجیب این هفته را با شکست خانگی مقابل سایپا روشن کردند تا احتمال از دست رفتن صدرنشینی آنها ایجاد شود.

به جز شکست خانگی استقلال، در این هفته صنعت نفت و پرسپولیس هم شکست خوردند تا دو طلسم در خصوص این دو تیم شکسته شود.

صنعت نفت آبادان در حالی روز گذشته مغلوب سپاهان شد که تا قبل از این هفته در تمام دیدارهای خانگی خود پیروز شده و هیچ امتیاز خانگی را از دست نداده بود.

شاگردان پورموسوی در صنعت نفت این امکان را داشتند که تا در صورت ادامه روند پیروزی در دیدارهای خانگی، صدر جدول را هم از استقلال بگیرند که با شکسته شدن این طلسم، آبی پوشان همچنان در صدر جدول باقی ماندند.

در یکی از دیدارهای مهم دیگر این هفته شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم دست به کار بزرگی زدند و اولین شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل کردند تا از هفته دوازدهم به بعد هیچ تیمی در لیگ برتر نباشد که حداقل طعم یک بار شکست را نچشیده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم هایی که در اراک و آبادان شکست/ شانس به آبیها روی کرد

طلسم هایی که در اراک و آبادان شکست/ شانس به آبیها روی کرد