مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-26اقتصادي

بازرسان پرونده های مالی کشت و صنعت مغان را بررسی می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اشرف منصوری گفت: با انتخاب هیأت مدیره جدید برای شرکت کشت و صنعت مغان و ادعای مالک قبلی مبنی بر مطالبات از این شرکت، - مدیرعامل شهرک های کشاورزی کشور گفت: سازمان بازرسی کشور به موضوع تخلفات احتمالی و ادعای مطالبات مالک قبلی کشت و صنعت مغان ورود می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اشرف منصوری گفت: با انتخاب هیأت مدیره جدید برای شرکت کشت و صنعت مغان و ادعای مالک قبلی مبنی بر مطالبات از این شرکت، سازمان بازرسی و حسابرسان دولتی برای بررسی موضوع و تخلفات احتمالی ورود می کند.

مدیرعامل شهرک های کشاورزی تأ کید کرد: با اقداماتی که انجام شده مسئولان حسابرسی و بازرسی به زودی به پرونده کشت و صنعت مغان ورود می کنند و در صورتی که ادعای مالک قبلی تأیید شود دولت هم به خواسته ایشان تمکین خواهد کرد، ولی اگر تخلفات احتمالی هم صورت گرفته باشد با تشخیص بازرسان پیگیری می شود.

گفتنی است پیش از این پس از واگذاری کشت و صنعت مغان به وزارت جهاد کشاورزی، عباس معروفان به عنوان مدیرعامل کشت صنعت منصوب و در فاصله کوتاه چند روز برکنار شد.

آن زمان گفته شد که با توجه به مطالبات 500 میلیارد تومانی مالک قبلی آقای معروفان این سمت را نپذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان پرونده های مالی کشت و صنعت مغان را بررسی می کنند

بازرسان پرونده های مالی کشت و صنعت مغان را بررسی می کنند