مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 21:102021-01-25سياسي

رفع دغدغه های مردم نایسر پیگیری جدی و مستمر می خواهد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ناحیه منفصل شهری نایسر از لحاظ امکانات رفاهی، خدماتی و زیرساختی مشکلاتی دارد که برای رفع آن ها باید پیگیری جدی و مستمر صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسات مختلفی که داشتیم عزیزانی از ساکنین این منطقه دغدغه ها و مشکلاتی را بیان کرده بودند و امروز برای بررسی این موضوع ها به صورت میدانی حضور پیدا کردیم.

وی افزود: مشکلات و دغدغه هایی که امروز از سوی اقشار مختلف مردم بیان شد به صورت کامل جمع آوری شده و روند پیگیری این مطالبات در دستور کار مسئولان مرتبط قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به عدم دسترسی برخی ساکنان این ناحیه منفصل شهری به امکانات اولیه آب، برق و گاز اظهار داشت: رفع این مشکلات به دستگاه های متولی امر ارجاع داده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: امروز از وضعیت مراکز آموزشی نایسر هم بازدید به عمل آمد که متأسفانه این مراکز دارای مشکلاتی بودند که باید در سریع ترین زمان ممکن این دغدغه ها رفع شود.

وی افزود: پیگیری دغدغه ها و مشکلات مردم نایسر به بازدید امروز ختم نخواهد شد و برای رفع دغدغه های مردم نجیب این ناحیه منفصل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع دغدغه های مردم نایسر پیگیری جدی و مستمر می خواهد

رفع دغدغه های مردم نایسر پیگیری جدی و مستمر می خواهد