مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 20:452021-01-25سياسي

وعده های «نوبخت» برای تامین اعتبار پروژه های سیلاب و جهش تولید لرستان


در دیدار با معاون رییس جمهور، ایشان برای تامین اعتبار تکمیل پروژه های سیلاب، جهش تولید و نیمه تمام لرستان قول مساعد داد.

- خرم آباد- استاندار لرستان، گفت: در دیدار با معاون رییس جمهور، ایشان برای تامین اعتبار تکمیل پروژه های سیلاب، جهش تولید و نیمه تمام لرستان قول مساعد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی در سخنانی با اشاره به دیدار نوبخت در راستای پیگیری برای تأمین اعتبار پروژه های و با مثبت خواندن این دیدار، گفت: پروژه های آسیب دیده از سیل و ضرورت تأمین اعتبار برای تکمیل آنها یکی از موارد مطرح شده در جلسه بود که گزارش کاملی در این خصوص به معاون رییس جمهور ارائه شد و دکتر نوبخت قول مساعد به اختصاص اعتبار مربوطه داد.

وی، اظهار داشت: پروژه های جهش تولید استان از دیگر موضوعات مهم جلسه امروز بود که معاون رییس جمهور با توجه به توضیحات ارائه شده، دستور تخصیص 100 درصدی اعتبارات جهت تکمیل این پروژه ها را صادر کرد.

استاندار لرستان در ادامه، افزود: فهرستی از پروژه های نیمه تمام مهم استان به معاون رییس جمهور معرفی شد که در صورت تخصیص 500 میلیارد تومان اعتبار، تا پایان سال تکمیل و تحویل مردم لرستان خواهند شد.

خادمی، تصریح کرد: دکتر نوبخت در این رابطه نیز قول مساعد خود برای بررسی موضوع و حمایت از پروژه های معرفی شده را اعلام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های «نوبخت» برای تامین اعتبار پروژه های سیلاب و جهش تولید لرستان

وعده های «نوبخت» برای تامین اعتبار پروژه های سیلاب و جهش تولید لرستان