مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:502021-01-25فرهنگي

مستند «شهرآورد سکوت» به تصویر کشیده شد


فیلم مستند شهرآورد سکوت با هدف به تصویر کشیدن علاقه طرفداران دو تیم بزرگ پایتخت و واکنش های مردم در روز برگزاری شهرآورد، توسط دو کارگردان اردکانی تولید شد.

- حمیدرضا مستوفی، کارگردان شهرآورد سکوت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرآورد سکوت، عنوان فیلم مستندی است که در گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه اول سیما، تهیه و از رسانه ملی پخش شد.

وی عنوان کرد: تهیه کنندگی این مستند را پیمان یوسفی برعهده داشته و حمیدرضا مستوفی و حسین شکراللهی به طور مشترک کارگردانی و تدوین آن را انجام داده اند.

مستوفی درباره اهداف تولید این مستند بیان کرد: برای به تصویر کشیدن حال و هوای مردم ایران در روز برگزاری شهرآورد 94، همچنین انعکاس واکنش های طرفداران دو تیم در هنگام تماشای بازی و تاکید بر جایگاه و ظرفیت های ویژه فرهنگی و اجتماعی فوتبال در ایران، 12 گروه تصویربرداری متشکل از یک تصویربردار و گزارشگر به مناطق مختلف پایتخت و دیگر شهرهای کشور از جمله مشهد، بندرعباس، فومن، فاریاب کرمان و رشت اعزام شدند.

وی افزود: در تهران هم چهار گروه تصویربردار به بیمارستان خاتم الانبیاء، فروشگاه های خیابان جمهوری، شرکت خدمات شهری و پسماند تهران (محدوده ستارخان)، استودیو ورزش شبکه سه و شبکه ورزش و سازمان اورژانس کشور رفتند تا حال و هوای کارکنان برخی از ارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «شهرآورد سکوت» به تصویر کشیده شد

مستند «شهرآورد سکوت» به تصویر کشیده شد