مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:302021-01-25بين الملل

اوکراین: روسیه کریمه را به پایگاه نظامی با قابلیت هسته ای بدل کرده است


اوکراین می گوید روسیه با جدیت در حال افزایش توانایی های جنگی ارتش خود در خاک اشغال شده شبه جزیره کریمه است، بر استعداد نفرات نظامی خود در این منطقه با استفاده از تسلیحات جدید افزوده و شرایط را برای تقویت توان هسته ای خود در منطقه فراهم می کند.

- اوکراین می گوید روسیه با جدیت در حال افزایش توانایی های جنگی ارتش خود در خاک اشغال شده شبه جزیره کریمه است، بر استعداد نفرات نظامی خود در این منطقه با استفاده از تسلیحات جدید افزوده و شرایط را برای تقویت توان هسته ای خود در منطقه فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، سرویس اطلاعات خارجی اوکراین اس.

زد.

آر.

یو، این مطلب را در گزارش جامع 2021 خود که متن آن روز یکشنبه 24 ژانویه (5 بهمن) در وب سایت این نهاد منتشر شد، اعلام کرده است.

این گزارش شامل ارزیابی سرویس اطلاعاتی اوکراین از تهدیدات عمده خارجی علیه این کشور در زمینه امنیت ملی، سیاست خارجی، اقتصاد، امنیت و سایر حوزه ها با توجه ویژه به فعالیت های روسیه است که منبع اصلی چنین تهدیدهایی شناخته می شود.

نهاد اطلاعاتی اوکراین در گزارش خود می گوید که دولت مسکو به رغم ادعایش در مورد این که کریمه را برای توسعه اقتصادی در نظر گرفته، هرگز چنین برنامه ای برای این منطقه در نظر نداشته و در واقع مقامات کرملین قصد دارند با افزایش نیروهای نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین: روسیه کریمه را به پایگاه نظامی با قابلیت هسته ای بدل کرده است

اوکراین: روسیه کریمه را به پایگاه نظامی با قابلیت هسته ای بدل کرده است