مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-25اقتصادي

افزایش قیمت کاغذ


دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به وجود چهار میلیون و 200 هزار تن کالای اساسی در بنادر کشور گفت که طبق اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز تامین کالا های اساسی سه ماه اول سال 1400 تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عباس قبادی در جلسه ستاد تنظیم بازار، گفت: آمار ارائه شده در جلسه امروز درباره تولید مواد پروتیینی و لبنی حکایت از ثبات نسبی تولید و عرضه این مواد در بازار دارد.

کاغذ گران شد، وارداتش تسهیل می شودوی همچنین از افزایش قیمت کاغذ در هفته های گذشته خبر داد و گفت که واردات این کالا تسهیل خواهد شد و در این زمینه اقداماتی از سوی بانک مرکزی برای تسهیل واردات مواد اولیه تولید کاغذ و خود محصول نهایی انجام شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به تصمیماتی که برای تامین کالا های مورد نیاز شب عید از جمله آجیل، خشکبار، شیرینی، کیف و کفش و پوشاک اتخاذ شده نیز گفت: مقرر شد تا در جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار رییس اتاق اصناف به ارائه آخرین اقدامات برای تامین و توزیع کالا های مورد نیاز شب عید بپردازد.

تامین ارز مورد نیاز واردات کالا های اساسی 3 ماه اول 1400 به گفته این مقام مسئول تمام ارز مورد نیاز کالا های اساسی در سال 1399 از سوی بانک مرکزی تامین شده و همچنین اعلام شده که می توان کالا های مورد نیاز سه ماهه اول سال بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت کاغذ

افزایش قیمت کاغذ