مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 16:402021-01-25اجتماعي

حضور 35 درصدی دانش آموزان در مدارس چهارمحال وبختیاری


مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری از حضور 35 درصدی دانش آموزان در مدارس استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائد امینی گفت: 28 درصد دانش آموزان پایه های اول و دوم استان شامل 19 هزار و 470 نفر کلاس اولی و 18 هزار و 147 نفر کلاس دومی در کلاس های درس مدارس با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی به صورت کاملاً اختیاری حضور پیدا کردند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این بیش از 36 درصد هنرجویان هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای برای دروس عملی و شایستگی های فنی در هنرستان های استان حضور پیدا کردند.

قائد امینی ادامه داد: 9 هزار و 487 نفر از دانش آموزان مدارس زیر 50 نفر از اول بهمن ماه در مدارس حاضر شدند که نزدیک به 51 درصد از دانش آموزان این مدارس هستند.

وی گفت: کادر اداری و اجرایی مدارس در این مدت به صورت 100 درصدی در مدارس حاضر بودند و به دانش آموزان و اولیا خدمت رسانی کردند.

وی، سلامت دانش آموزان و فرهنگیان را خط قرمز آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری دانست و ادامه داد: تمامی نکات ایمنی و بهداشتی با وسواس خاصی توسط مدیران مدارس استان مدنظر قرارگرفته و کلاس ها با حداکثر 10 دانش آموز در هرروز و با رعایت کامل فاصل گذاری های اجتماعی تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 35 درصدی دانش آموزان در مدارس چهارمحال وبختیاری

حضور 35 درصدی دانش آموزان در مدارس چهارمحال وبختیاری