مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-25اقتصادي

گمرک با وجود دریافت عوارض، موبایل ها را مسدود کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم درستی با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی به موضوع رجیستری تلفن های همراه پرداخت و عنوان کرد: بسیاری از فروشندگان موبایل با مشتری خود درگیر شده اند چرا که فرآیند رجیستری گوشی تلفن همراه با وجود ثبت نام در سامانه همتا، - ابراهیم درستی گفت: تعداد زیادی از افراد با گذرنامه قانونی و پرداخت عوارض سنگین گمرکی، یک دستگاه گوشی تلفن همراه وارد کرده اند، اما مدتی است که دستگاه آن ها مسدود شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم درستی با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی به موضوع رجیستری تلفن های همراه پرداخت و عنوان کرد: بسیاری از فروشندگان موبایل با مشتری خود درگیر شده اند چرا که فرآیند رجیستری گوشی تلفن همراه با وجود ثبت نام در سامانه همتا، داشتن گذرنامه ایرانی و پرداخت عوارض، با مشکل مواجه شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه صوتی و تصویری افزود: متاسفانه علاوه بر قطع شدن تلفن همراه، این دستگاه ها در لیست سیاه قرار گرفته اند و نگرانی های گسترده ای را در بین فروشندگان این صنف ایجاد کرده اند.

درستی با تاکید بر این که صنف فروشندگان تلفن همراه در جریان پرونده های قاچاق قرار دارد، گفت: روی سخن ما با مسافرانی که گوشی تلفن همراه به تعداد زیاد وارد کرده اند نیست، این کار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک با وجود دریافت عوارض، موبایل ها را مسدود کرده است

گمرک با وجود دریافت عوارض، موبایل ها را مسدود کرده است