مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 16:202021-01-25بين الملل

ادعای اسکای نیوز در خصوص طرح دولت بایدن برای گفت وگو با ایران


اسکای نیوز عربی مدعی شده است که «دولت بایدن از طریق میانجی های اروپایی ابتکاری برای گفت و گوی مستقیم با تهران به راه خواهد انداخت.

» - اسکای نیوز عربی مدعی شده است که دولت بایدن از طریق میانجی های اروپایی ابتکاری برای گفت و گوی مستقیم با تهران به راه خواهد انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرنگار شبکه اسکای نیوز عربی ، عصر امروز (دوشنبه)، به نقل از منابعی در پنتاگون از طرح جدید دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره ایران خبر داد.

اسکای نیوز به نقل از منابع یادشده در این خصوص نوشت: دولت بایدن از طریق میانجی های اروپایی ابتکاری به راه خواهد انداخت برای گفت و گوی مستقیم با تهران .

این گزارش در حالی منتشر شده است که روز گذشته نیز کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا در گفت و گویی تلفنی با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در خصوص مسائل مرتبط با ایران، روسیه و چین گفت و گو کرده است.

پیشتر، جو بایدن در زمان رقابت انتخاباتی با دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا گفته بود که قصد دارد در صورت بازگشت ایران به پایبندی کامل به برجام، آمریکا را به توافق هسته ای بازگرداند.

با این حال، او در اظهاراتی مبهم گفته این مسئله را مبنایی برای آغاز مذاکراتی جدید بر سر قوی تر و طولانی تر کردن برجام قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای اسکای نیوز در خصوص طرح دولت بایدن برای گفت وگو با ایران

ادعای اسکای نیوز در خصوص طرح دولت بایدن برای گفت وگو با ایران