مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 16:052021-01-25فرهنگي

صحیفه سجادیه گنجینه معرفت است


فقهی زاده معاون قرآن و عترت در آیین آغاز رسمی یزد به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه گفت:این کتاب، گنجینه معرفت و سرچشمه بخش بزرگی از فرهنگ ناب دینی در قرائت ائمه هدی (ع) است.

- فقهی زاده معاون قرآن و عترت در آیین آغاز رسمی یزد به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه گفت:این کتاب، گنجینه معرفت و سرچشمه بخش بزرگی از فرهنگ ناب دینی در قرائت ائمه هدی (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین معرفی پایتخت صحیفه سجادیه که عصر امروز دوشنبه ششم بهمن ماه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: دعا و نیایش، طلب کردن از خدا به اقتضای مصلحت از جانب اوست، واگویه کردن دردها و نیازها و جستن درمان ها و بی نیازی ها همراه با اخلاص و خشوع در برابر مبدا خلقت است؛ همگانی، همه جایی و جاودانی است و هرگز به کسی یا جایی یا برهه ای خاص اختصاص ندارد؛ جلوه ای از توفیق الهی است برای بندگانی که به دلالت خود او با خدا پیوند می خورند و در می آمیزند و با او در دل یا بر زبان از او خواسته طلب می کنند.

فقهی زاده با اشاره به اینکه دعا وجه مشترک همه ادیان الهی است، افزود: همه انبیا و اوصیاء به دعا فرا خوانده اند و به طرق گوناگون راه و رسم و نمونه های فرازمند آن را شناسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحیفه سجادیه گنجینه معرفت است

صحیفه سجادیه گنجینه معرفت است