مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-25فرهنگي

مجید اخشابی خواننده تیتراژ پایانی سریال ده نمکی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سیما فیلم، مجید اخشابی تیتراژ پایانی سریال دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی محمد خزاعی را که در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می شود، - مجید اخشابی تیتراژ پایانی سریال دادستان ساخته مسعود ده نمکی را می خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سیما فیلم، مجید اخشابی تیتراژ پایانی سریال دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی محمد خزاعی را که در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می شود، می خواند.

اخشابی پیش از این نیز در سریال دارا و ندار با مسعود ده نمکی همکاری داشته است.

مجموعه تلویزیونی دادستان سریالی اکشن و پلیسی است که در 17 قسمت با محوریت عدالت خواهی و فسادستیزی آخرین مراحل پس تولید را سپری می کند.

ده نمکی ساخت سه گانه اخراجی ها ، رسوایی 1 و 2، معراجی ها و زندانی ها را در کارنامه خود دارد.

محمد خزاعی نیز تهیه فیلم های سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و قلاده های طلا به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را برعهده داشته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: دادستان یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی شود!محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید اخشابی خواننده تیتراژ پایانی سریال ده نمکی شد

مجید اخشابی خواننده تیتراژ پایانی سریال ده نمکی شد