مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-25ورزشي

پیروزی بانوان هندبالیست نفت و گاز گچساران در مصاف با تیم شاهرود


در دومین روز رقابت های لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور که به میزبانی شاهرود برگزار می شود، تیم هندبال نفت و گاز گچساران توانست تیم شاهرود میزبان این رقابت ها را شکست دهد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در دومین روز رقابت های لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور که به میزبانی شاهرود برگزار می شود، تیم هندبال نفت و گاز گچساران توانست تیم شاهرود میزبان این رقابت ها را شکست دهد.

بانوان هندبالیست نفت و گاز گچساران با نتیجه 28 به 25 تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود را شکست داد.

بانوان جوان هندبالیست نفت و گاز گچساران که از سرمایه های بومی هستند در یک بازی بسیار زیبا و فنی توانستند شایستگی های خود را در این مسابقه به رخ حریف بکشند و اولین پیروزی خود را در این دور از مسابقات را رقم زنند.

تیم بانوان هندبال نفت و گاز گچساران که در سال های قبل در لیگ برتر حضور داشت از تیم های ریشه دار و بسیار قدیمی هندبال کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رقابت ها با حضور تیم های صنعت مس پاریز، آتریسا تهران، زغال سنگ البرز شرقی شاهرود، همیاری ارومیه، ریف اصفهان، اورانیا شهرداری پیشوا، نفت و گاز گچساران، کیهان پایش ملایر، سما یزد، نام آوران نوشهر، شیشه قزوین و لوله گستر اسفراین به میزبانی تیم زغال سنگ البرز شرقی در شاهرود آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی بانوان هندبالیست نفت و گاز گچساران در مصاف با تیم شاهرود

پیروزی بانوان هندبالیست نفت و گاز گچساران در مصاف با تیم شاهرود