مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-25فرهنگي

واگذاری میزبانی جشنواره ملی حضرت زینب (س) به استان سمنان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اعطای میزبانی جشنواره ای با محوریت شخصیت حضرت زینب (س) توسط معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان خبر داد.

- واگذاری میزبانی جشنواره ملی حضرت زینب (س) به استان سمنان ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اعطای میزبانی جشنواره ای با محوریت شخصیت حضرت زینب (س) توسط معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان خبر داد.

فرشید فلاح در جمع مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان افزود: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص این جشنواره تامین 700 میلیون ریال هزینه را متقبل شده است و باید با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و بهره گیری از نظرات صاحب نظران جشنواره ای فاخر و در شان حضرت زینب (س) برگزار شود.

وی در این خصوص از قنبری نیکدل رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گرمسار خواست تا با تقبل برنامه ریزی مناسب زمینه را برای برگزاری جشنواره ای خلاقانه و مبتکرانه تا خرداد سال 1400 فراهم نماید.

فلاح، در این زمینه استفاده از نظرات روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سایر شهرستان ها، معاونت های این اداره کل و نیز ظرفیت غنی مدافعان حرم و مدافعان سلامت را برای ارتقای ارزش های کیفی این جشنواره مورد تاکید قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری میزبانی جشنواره ملی حضرت زینب (س) به استان سمنان

واگذاری میزبانی جشنواره ملی حضرت زینب (س) به استان سمنان