مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-25اجتماعي

اجرای طرح کاپ در تمام مناطق پایتخت در آینده نزدیک/ تلاش برای کاهش زباله گردها


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: با شروع دوره های آموزشی و اطلاع رسانی به شهروندان، قرار است در آینده ای نزدیک تمام مناطق شهر تهران به طرح کاپ بپیوندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صدرالدین علیپور با اشاره به اجرای پایلوت طرح کاپ (کاهش پسماند) در 6 منطقه از مناطق 22 گانه پایتخت اظهار کرد: با شروع دوره های آموزشی و اطلاع رسانی به شهروندان، قرار است در آینده ای نزدیک تمامی مناطق شهر تهران به طرح کاپ بپیوندند و با انتقال مخازن موجود در معابر به داخل ساختمانها، پسماندهای خشک با ارزش به دور از دسترس زباله گردها از سایر پسماند ها جدا شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر دو مزیت مهم اجرای طرح کاپ همچون کاهش یا حذف پدیده مذموم زباله گردی و کاهش میزان تولید پسماند گفت: با توجه به گذشت بیش از 8 ماه از اجرای طرح کاپ شاهد کاهش قابل توجه میزان دفن پسماند بوده ایم که این خود نشان دهنده تاثیر طرح کاپ بر الگوی زندگی شهروندان است.

علیپور در تشریح مراحل اجرای طرح کاپ افزود: حذف مخازن از برخی از معابر شهر، کاهش تعداد ایستگاه های انتقال پسماند از 11 مرکز به 8 مرکز MRF (مرکز پردازش و بازیافت یکپارچه پسماندهای شهری) و حذف 28 ایستگاه بازیافت از مراحل اجرای طرح کاپ و برنامه های در حال انجام این سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاپ در تمام مناطق پایتخت در آینده نزدیک/ تلاش برای کاهش زباله گردها

اجرای طرح کاپ در تمام مناطق پایتخت در آینده نزدیک/ تلاش برای کاهش زباله گردها