مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-25فرهنگي

آیا نمایشگاه مجازی کتاب در سال های بعد برگزار می شود؟


رییس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب درباره احتمال برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب در سال های آتی توضیح داد و گفت: دانش و فناوری برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب برای همیشه بومی و ماندگار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ایوب دهقانکار، رییس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، استقبال ناشران و مردم از تجربه نو نخستین نمایشگاه مجازی کتاب را فراتر از انتظار اعلام کرد و گفت: دانش و فناوری برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران که یکی از رسالت ها و وظایف آن برگزاری نمایشگاه های فرهنگی در ایران و جهان است برای همیشه بومی و ماندگار شد.

وی به برخی انتقاد ها و همچنین دیدگاه های متنوعی که درباره این تجربه نو در حوزه کتاب شکل گرفته پاسخ داد.

پرسش و پاسخ ها را در ادامه می خوانید: * اگر نمایشگاه تمدید نمی شد امروز در روز پایانی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار داشتیم؛ به عنوان رییس این نمایشگاه، انتظارات شما تا این لحظه برآورده شده است؟ با لحاظ اولین تجربه، استقبال مردم و ناشران بسیار بیشتر از حد انتظار ما بود، اما قطعا وضعیت موجود به هیچ وجه ایده آل و مطلوب مجریان نمایشگاه مجازی نیست؛ در عین حال برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب کشور، تجربه ارزشمندی برای ما بود که براساس آن می توان ایرادات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نمایشگاه مجازی کتاب در سال های بعد برگزار می شود؟

آیا نمایشگاه مجازی کتاب در سال های بعد برگزار می شود؟