مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-25بين الملل

تظاهرات گسترده در شهر «صعده» در حمایت از انصارالله یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هزاران نفر از مردم صعده امروز (دوشنبه) در شمال یمن، طبق فراخوان قبلی به خیابان ها آمدند تا اقدام دولت آمریکا در تروریستی نامیدن جنبش انصارالله و تعدادی از رهبران این جنبش را محکوم کنند.

- هزاران نفر از اهالی شهر صعده در شمال یمن در اعتراض به تروریستی نامیدن جنبش انصارالله از سوی آمریکا، به خیابان ها آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، هزاران نفر از مردم صعده امروز (دوشنبه) در شمال یمن، طبق فراخوان قبلی به خیابان ها آمدند تا اقدام دولت آمریکا در تروریستی نامیدن جنبش انصارالله و تعدادی از رهبران این جنبش را محکوم کنند.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، امروز قرار است در 15 استان مختلف یمن از جمله در پایتخت، تجمعات مشابه در حمایت از جنبش انصارالله صورت گیرد.

تجمع کنندگان در صعده در حالی که پلاکاردها و پارچه نوشته هایی در محکومیت اقدام دولت آمریکا و علیه ائتلاف سعودی در دست داشتند، جنبش انصارالله را یک گروه مبارز ملی یمن خطاب کردند.

اهالی صعده همچنین در بیانیه ای جنگ یمن را در وهله اول تجاوز آمریکایی به این کشور توصیف کرده و اعلام کردند که اولین و مهم ترین حامی نظامی و سیاسی ائتلاف سعودی، دولت آمریکاست و این کشور مسئول نسل کشی مردم یمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات گسترده در شهر «صعده» در حمایت از انصارالله یمن

تظاهرات گسترده در شهر «صعده» در حمایت از انصارالله یمن