مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-25فرهنگي

داوری «شهری که من دوست دارم» تمام شد/ اجرای نقاشی کودکان در شهر


دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک اعلام کرد آثار برتر دومین دوره مسابقه نقاشی «شهری که من دوست دارم» ضمن نمایش در یک نمایشگاه، امکان اجرا در سطح شهر را پیدا می کنند.

- دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک اعلام کرد آثار برتر دومین دوره مسابقه نقاشی شهری که من دوست دارم ضمن نمایش در یک نمایشگاه، امکان اجرا در سطح شهر را پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محدودیت های کودکان و نوجوانان در تعامل با مدرسه و دوستانشان و همینطور به دلیل محدودیت حضورشان در شهر، با عنوان شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه مان ببینم برگزار شد و حدود 14850 اثر از طریق سایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و سامانه شاد آموزش و پرورش برای دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

به گفته وی، دوره نهایی داوری با حضور استادانی همچون ایرج طهماسب، جمال اکرمی، آتوسا صالحی، حدیثه قربان و محمدعلی بنی اسدی در مورخ 18 دی به پایان رسید.

رییس کمیته هنر شورای شهر تهران همچنین خبر داد: آثار منتخب این مسابقه یکم بهمن ماه در نمایشگاهی که به صورت حضوری برگزار می شود، به نمایش در می آیند و همچنین مورد تجلیل مدیران شهری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید کودکان در شهر حضوری فعال و مؤثر داشته باشند زیرا ساختن شهرها و کشورمان به زودی به دست آن ها ممکن خواهد بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری «شهری که من دوست دارم» تمام شد/ اجرای نقاشی کودکان در شهر

داوری «شهری که من دوست دارم» تمام شد/ اجرای نقاشی کودکان در شهر