مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-25فرهنگي

حضور نشر «آواژ» در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران


علاقه مندان به آثار ادبیات نمایشی و سینمایی تا 6 بهمن می توانند کتاب های نشر آواژ را با 20 درصد تخفیف از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تهیه بکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا قلی پور ـ نمایشنامه نویس، کارگردان تئاتر و مدیر نشر آواژ از حضور این نشر در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

انتشارات آواژ که به صورت تخصصی در زمینه نشر آثار ادبیات نمایشی،کتاب های هنری، سینمایی و داستانی فعالیت دارد، در دوره ی نخست نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تمام کتاب های خود شرکت کرده است و مخاطبان می توانند آثار این نشر را با 20 درصد تخفیف خریداری بکنند.

همچنین ارسال کتاب ها برای خریداران رایگان خواهد بود.

برخی از نمایشنامه ها، فیلمنامه ها و آثار داستانی نشر آواژ که طی این نمایشگاه در دسترس خریداران است، از این قرارند: سگ خوری ، تروکاژ ، چند خط و یک چمدان ، رژه ی پنگوئن ها (نوشته ی محمدرضا قلی پور)، موج های رادیو اکتیو می شود (محمدرضا قلی پور و فرشته فرشاد)، تیغ کهنه (محمد امیریاراحمدی)، ورود خانوم ها/ آقایان ممنوع (آرش عباسی)، اتفاقاً زندگی شد (رویا افشار)، کات کبود (فرشته فرشاد)، نگارش نمایشنامه؛گام به گام (مارش کسدی/ ترجمه ناصر آقایی).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نشر «آواژ» در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

حضور نشر «آواژ» در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران