مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-25اقتصادي

خروج سرمایه از تولید و هدایت به بورس؛ عامل رکود کارخانه ها


دولت با دعوت از مردم جهت حضور در بورس، سبب خارج شدن نقدینگی از تولید شده و هنگامی که نقدینگی از کارخانه ها و صنایع خارج شود، - فرهاد طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: براساس بررسی صورت گرفته امسال تعطیلی کارخانه ها با سرعت بیشتری در حال رقم خوردن است و دلیل عدم حمایت دولت از صنایع در سال پایانی خود نامشخص است.

وی ادامه داد: هنگامی که دچار تورم افسارگسیخته می شویم، به مرور برای تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها، نقدینگی و تامین سوخت دچار مشکلات اساسی می شویم که ناشی از بی تدبیری و عدم توجه دولت به سرمایه گذاری بر روی مبحث تولید و اشتغال می باشد.

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مدیریت نامناسب دولت پیرامون سرمایه گذاری گفت: دولت با دعوت از مردم جهت حضور در بورس سبب خارج شدن نقدینگی از تولید شده و هنگامی که نقدینگی از کارخانه و صنایع خارج شود، تعطیلی و رکود حاصل خواهد شد.

وی در مورد نقش مجلس در این شرایط بیان کرد: ما در مجلس برنامه ریزی بلندمدت داشته و سعی کردیم با اصلاح روش ها، شاهد رونق مجدد صنایع و کارخانه ها باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به حمایت از صنایع در بودجه سال آینده اظهار داشت: هر چند مجلس نمی تواند ساختار بودجه را تغییر دهد و تنها اصلاحات آن ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سرمایه از تولید و هدایت به بورس؛ عامل رکود کارخانه ها

خروج سرمایه از تولید و هدایت به بورس؛ عامل رکود کارخانه ها