مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 04:202021-01-25اقتصادي

افزایش 33 درصدی صادرات از گمرکات گیلان


ناظر گمرکات گیلان با اشاره به افزایش 46 درصدی واردات استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گفت: در حوزه صادرات نیز امسال حدود 33 درصد افزایش داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفعالیت های تجاری را تحت شعاع قرار داد، گفت: بسیاری از مرزهای کشور در این ایام بسته شدند اما در گیلان نه تنها مرزها بسته نشد بلکه کامیون های پشت مرز نیز به سمت مرزهای استان هجوم آوردند و تجارت خارجی استان رشد خوبی داشت.

ناظر گمرکات گیلان با اشاره به اینکه تاکنون 520 میلیون دلار از هدف گذاری ها 600 میلیون دلاری این سازمان برای امسال تحقق یافته است، بیان کرد: فعال ترین مرز شمال کشور بندر آستارا است که بیش از 82 درصد از صادرات استان از این مرز انجام می شود و در سطح کشور سهم خوبی در حوزه تجارت خارجی داریم.

وی با اشاره به افزایش 46 درصدی واردات استان گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اضافه کرد: در حوزه صادرات نیز امسال حدود 33 درصد افزایش داشتیم.

ناظر گمرکات استان گیلان با اشاره به جایگاه استان در حوزه واردات کشور، اظهار کرد: 2.

52 درصد از واردات کشور از طریق استان گیلان انجام می شود.

یوسفی نژاد با بیان اینکه گیلان پایلوت بسیاری از تصمیمات کشوری است، تصریح کرد: با توجه به گسترش مبادلات بندری استان، در حوزه صادرات خصوصاً با اوراسیا روند رو به رشدی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 33 درصدی صادرات از گمرکات گیلان

افزایش 33 درصدی صادرات از گمرکات گیلان