مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-24اقتصادي

فعالیت اصناف در خراسان جنوبی بدون محدودیت ادامه می یابد


رییس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به رنگ بندی وضعیت شیوع ویروس کرونا و طبق قوانین ابلاغی از مرکز در حال حاضر هیچ گونه ممنوعیتی برای فعالیت اصناف در استان وجود ندارد و فقط برای تالارها محدودیت تعیین شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به رنگ بندی وضعیت شیوع ویروس کرونا و طبق قوانین ابلاغی از مرکز در حال حاضر هیچ گونه ممنوعیتی برای فعالیت اصناف در استان وجود ندارد و فقط برای تالارها محدودیت تعیین شده است.

مظفر آریانفر، امروز یکشنبه 5 بهمن به رسانه های گروهی اعلام کرد: در حال حاضر رسته هایی مانند تالارها با محدودیت هایی همراه است که نمی توانند با همه ظرفیت فعالیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آریانفر ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا اصناف بیشترین همکاری را با ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا داشتند به طوری که تعطیلی مکرر واحدهای صنفی ضررهای زیادی را متوجه بازاریان کرده است.

وی اظهار کرد: با این وجود حفظ سلامت جامعه همواره مهمتر از مسایل اقتصادی برای اصناف بوده و مطمئنا رعایت مسایل بهداشتی در اولویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اصناف در خراسان جنوبی بدون محدودیت ادامه می یابد

فعالیت اصناف در خراسان جنوبی بدون محدودیت ادامه می یابد