مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-24سياسي

پانزدهمین نشست تخصصی قرائت و نغمه های دینی برگزار می شود


میرزاجانی معاون اجرایی شورای عالی قرآن از برگزاری پانزدهمین نشست تخصصی قرائت و نغمه های دینی، از 14 الی 17 بهمن ماه 1399 خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ناگزیر از برگزاری آن با حضور جمع محدودی از میهمانان هستیم گفت: با توجه به فراهم شدن امکان پخش کامل این برنامه از صفحات مجازی شورای عالی قرآن به صورت برخط، علاقمندان می توانند از این طریق با این نشست همراهی و در آن مشارکت کنند.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن، از ارائه 20 مقاله و سخنرانی در این نشست خبر داد و افزود: با توجه به گذشت بیش از چهار دهه از فعالیت های قرآنی پس از پیروزی انقلاب و در سایه استقرار نظام جمهوری اسلامی، تصمیم بر این شد تا موضوع قرائت قرآن در جمهوری اسلامی ایران (پیشینه، آسیب شناسی، گام دوم) در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد، نتایج این نشست علمی بتواند در راستای شتاب دهی به رشد اصولی جریان قرائت قرآن در کشورمان و ترسیم چشم اندازی شفاف در این مسیر، مؤثر واقع شود.

میرزاجانی در پایان یادآور شد: نشست پانزدهم به نام و یاد سردار قرآنی؛ حاج قاسم سلیمانی مزین شده است که ان شاءالله موجب برکت بیشتر این برنامه قرآنی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین نشست تخصصی قرائت و نغمه های دینی برگزار می شود

پانزدهمین نشست تخصصی قرائت و نغمه های دینی برگزار می شود