مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-24سياسي

اصفهان دوباره شهر دوچرخه ها می شود


یکی از مواردی که می تواند حمل و نقل پاک را رقم بزند استفاده از دوچرخه و تصمیمی بوده که برای ایجاد 777 کیلومتر خطوط پیوسته دوچرخه سواری برای شهروندان گرفته شده است که اقدام و ظرفیت خوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان شهادت محمد گلشن یکی دیگر از پزشکان اصفهانی را تسلیت گفت و اظهار کرد: وی از اطبای حاذق و مردمی استان اصفهان بود و به دلیل گرفتاری به بیماری کرونا به شهادت رسید؛ برای همه کادر درمان در استان اصفهان آرزوی سلامت و موفقیت دارم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توجه به مردم و تکریم شان یکی از مباحثی است که در کنار سایر مشغولیات در مدیریت شهری باید نسبت به آن دغدغه داشته باشیم، افزود: به عنوان کسانی که امروز تولیت و مدیریت امور مردم را عهده دار هستیم حتماً باید از آموزه های دینی استفاده کرده و در برخورد با مردم و ارتباط با ارباب رجوع نهایت سعی خود را داشته باشیم که به بهترین شکل ممکن در خدمت مردم باشیم.

وی همچنین مطرح کرد: باید امروز اذعان و اعتراف کنیم علیرغم موفقیت هایی که در همه دوره های شورای شهر وجود داشته است، اما در همه دوره های شورای شهر تا به امروز و مدیریت شهری آن طور که شایسته بوده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان دوباره شهر دوچرخه ها می شود

اصفهان دوباره شهر دوچرخه ها می شود