مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-24اقتصادي

صدور 4440 فقره پروانه ساخت در شهرداری منطقه 2 شهرکرد


از ابتدای سال جاری تا کنون 4 هزار و 440 فقره گواهی استعلام، پروانه ساخت و ساز در این منطقه صادر شده است.

- علی ربیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 هزار و 745 فقره گواهی استعلام بانک و انتقال، 702 فقره گواهی انتقال عادی، 410 فقره گواهی عدم خلاف و 269 فقره گواهی پایانکار و تفکیکی و 314 فقره پروانه ساخت به متراژ 205 هزار مترمربع در این منطقه صادر شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری شهرکرد افزود: رعایت اصول شهرسازی و ضوابط طرح تفصیلی و سایر آیین نامه های مربوطه، ملاک عمل این شهرداری در صدور پروانه های ساختمانی می باشد.

ربیعی با بیان اینکه تسریع در صدور پروانه های ساخت از حقوق عامه و قانونی شهروندان است، تأکید کرد: برون سپاری برخی از خدمات شهرسازی می تواند فرایند صدور پرونده های ساختمانی را کوتاه تر نماید.

وی ضمن تأکید به رعایت اصول و ضوابط شهرسازی و مفاد پروانه های صادره توسط شهروندان خاطرنشان کرد: در راستای رسیدگی و جلوگیری از تخلفات ساختمانی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 400 مورد گزارش تخلف به کمیسیون ماده 100 شهرداری ارجاع شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری شهرکرد تصریح کرد: رکود فعالیت های اقتصادی و افزایش قیمت مصالح سبب شده تا شهروندان نسبت به اخذ پروانه ساخت و ساز اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 4440 فقره پروانه ساخت در شهرداری منطقه 2 شهرکرد

صدور 4440 فقره پروانه ساخت در شهرداری منطقه 2 شهرکرد