مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-24اجتماعي

به کارگیری بیش از 450 هزار نفر روز برای اجرای طرح محدودیت ترددهای شبانه


از ابتدای آذرماه سال جاری نیروی انتظامی با به کارگیری بیش از 450 هزار نفر روز از همکاران در ناجا در بیش از 1900 نقطه از کشور برای خدمت رسانی به مردم به کارگیری شده اند.

- فرمانده نیروی انتظامی گفت: از ابتدای آذرماه سال جاری نیروی انتظامی با به کارگیری بیش از 450 هزار نفر روز از همکاران در ناجا در بیش از 1900 نقطه از کشور برای خدمت رسانی به مردم به کارگیری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی و محوله خود، از همان ساعات اولیه شیوع ویروس کرونا در کشور برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی و همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شعار حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت با آمادگی کامل حضور داشت.

وی به اجرای طرح محدویت ترددهای شبانه و بین شهری اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای آذرماه سال جاری نیروی انتظامی با به کارگیری بیش از 450 هزار نفر روز از همکاران ما در نیروی انتظامی در بیش از یک هزار و 900 نقطه از کشور برای خدمت رسانی به مردم به کارگیری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های دکتر سعید نمکی - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی - و حضور در پلیس راهور ناجا عنوان کرد: نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری بیش از 450 هزار نفر روز برای اجرای طرح محدودیت ترددهای شبانه

به کارگیری بیش از 450 هزار نفر روز برای اجرای طرح محدودیت ترددهای شبانه