مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-24اقتصادي

ساخت پالایشگاه کثافت کاری است اما صادرات فرآورده های آن افتخار!


وزیر نفت درحالی صادرات «فرآورده های نفتی» را یک دستاورد می داند و مصادره به مطلوب می کند، که چند ماه قبل، پالایشگاه سازی را کثافت کاری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ندارد، افزایش صادرات فرآورده های نفتی را مایه فخر و مباهات این وزارتخانه دانسته و گفته است: در سال های اخیر مشکل سرمایه گذاری داشتیم؛ دشمن ما به دنبال نابودی مان بود، اما ما در همین دوران بالاترین رکورد صادرات فرآورده نفتی را داشتیم.

او درست می گوید؛ یکی از مهم ترین بخش هایی که توانسته صادرات را از محدودیت نجات دهد، تجارت فرآورده های نفتی ایران است، اما پرسش مهم اینجاست که چنین دستاوردی آیا ارتباطی به وزیر نفت دارد؟ برای پاسخ به این پرسش بهتر است نگاهی به اظهارات چند ماه پیش بیژن نامدار زنگنه داشته باشیم.

وی در اظهاراتی عجیب و متناقض با اسناد بالادستی کشور، پالایشگاه سازی را کثافت کاری دانسته و از اینکه در طول 15 سال وزارت خود بر نفت، هیچ پالایشگاهی نساخته به خود بالید.

او در همه این مدت، نه تنها هیچ پروژه پالایشی را به سرانجام نرساند، بلکه با ابطال مجوزهای خوراک برخی شرکت های پالایشی به روند خام فروشی دامن زد؛ البته وزارت نفت معتقد است، زنگنه دشمن پالایشگاه سازی نیست که اگر بود، در زمان مدیریت دوم او در نفت، جمهوری اسلامی ایران به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پالایشگاه کثافت کاری است اما صادرات فرآورده های آن افتخار!

ساخت پالایشگاه کثافت کاری است اما صادرات فرآورده های آن افتخار!