مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-24فرهنگي

عروسک ها جای سلبریتی ها را گرفتند/ «شوخی شوخی» بدون خودسانسوری!


محمد لقمانیان کارگردان برنامه «شوخی شوخی» بیان کرد که این برنامه مدلی از یک تاکشو است که این بار به جای سلبریتی ها، عروسک ها در آن حضور دارند.

- محمد لقمانیان کارگردان برنامه شوخی شوخی بیان کرد که این برنامه مدلی از یک تاکشو است که این بار به جای سلبریتی ها، عروسک ها در آن حضور دارند.

محمد لقمانیان کارگردان و طراح شوخی شوخی درباره ایده این برنامه که از شب گذشته چهارم بهمن روی آنتن شبکه سه رفته است به خبرنگار مهر بیان کرد: شوخی شوخی همانطور که اسم آن مشخص است نگاهی طنز به موضوعات دارد و ما در برنامه درباره مسائل و معضلات اجتماعی و زیست محیطی صحبت می کنیم و به شوخی با آنها می پردازیم.

وی ادامه داد: معضلات اجتماعی و محیط زیست دو محور اصلی برنامه هستند در حوزه محیط زیست روی این تاکید می شود که در محیط زیست سالم، زندگی و رفتار اجتماعی ما هم سالم تر است.

این عروسک گردان و صداپیشه درباره این برنامه که با اجرای عبدالله روا پخش می شود و رویکرد آن توضیح داد: این برنامه حدود 20 دقیقه است و می توان گفت شوخی شوخی یک تاکشو عروسکی است که سعی کردیم با طراحی خودمان باشد و به همین دلیل برای این تاکشو سراغ عروسک ها رفتیم نه سلبریتی ها.

وی درباره حضور عروسک ها در این مجموعه نیز بیان کرد: کار با عروسک در جهان هم بسیار سخت است با این حال در همین مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسک ها جای سلبریتی ها را گرفتند/ «شوخی شوخی» بدون خودسانسوری!

عروسک ها جای سلبریتی ها را گرفتند/ «شوخی شوخی» بدون خودسانسوری!