مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-24اقتصادي

پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- الله کرم نصیری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری در چهار قطعه در حال احداث است.

وی ادامه داد: 250 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه تأمین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 200 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای اجرای این پروژه در حال پیگیری است که به زودی اختصاص می یابد و سرعت اجرای پروژه شتاب می گیرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین پروژه های اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: اجرای کامل این پروژه و اتصال چهارمحال و بختیاری به شبکه ریلی کشور از مهمترین اهداف مسئولان ارشد استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ورود راه آهن به استان زمینه ساز افزایش سرمایه گذاری می شود که این امر موجب کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی می شود.

وی تاکید کرد: ایستگاه های این پروژه جانمایی شده است و در تلاش هستیم که این پروژه تا پایان فعالیت دولت به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد