مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:352021-01-23سياسي

راه امام راحل و امام حسین(ع) را در عمل دنبال کنید


در فرازی از وصیت نامه شهید «توکل مصطفی زاده»، تاکید شده که دنباله راه امام راحل که راه الله و حسین (ع) است در عمل باشید.

- خرم آباد- در فرازی از وصیت نامه شهید توکل مصطفی زاده ، تاکید شده که دنباله راه امام راحل که راه الله و حسین (ع) است در عمل باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بخشی از وصیت نامه شهید توکل مصطفی زاده از شهدای استان لرستان را در متن زیر بخوانید.

بسمه تعالی اوست بسیار پیروز دهنده دانا، به نام الله با درود به رهبر کبیر انقلاب و یاران این نایب امام زمان و راهنما کننده راه حسین (ع) و با درود و سلام بر خانواده شهدا و درود و سلام بر مجروحین و معلولین، این لبیک گویان راه حسین (ع)، لعن خداوند و بندگانی که راه حسین (ع) را در پیش گرفته اند، بر وسوسه گران که در کمین نشسته اند و می خواهند که امام و یاران حسین (ع) را به هر شکل که شده باشد ترور کنند، یکی را به ضرب گلوله و دیگری را با وسوسه شیطانی و یکسری را هم با تهمت، طعنه و ریا و حسد از راه خارج نموده و ترور کنند، که باید خیلی با دقت در زمان حاضر از این موانع خارج گردیم تا زودتر کوله بار آخرتم بیشتر از گناه و خطا غرق نگشته باشد و در آخرت به خدا پناه برده ام، از روسیاهیم که در این دنیا که محل امتحان است پرده اسرار خدایی شکافته نگردد که در این دنیا هم روسیاه گردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه امام راحل و امام حسین(ع) را در عمل دنبال کنید

راه امام راحل و امام حسین(ع) را در عمل دنبال کنید