مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:152021-01-23بين الملل

نگرانی و وحشت همدم بن سلمان پس از رفتن ترامپ شده است/ ترس از کشته شدن


افشاکننده اسرار درونی آل سعود از شرایط نابسامان ولیعهد سعودی که به ترامپ تکیه کرده بود، خبر داد و اینکه اسراییلیها امنیت او را تامین می کنند و بن سلمان به شدت نگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتهد افشاکنند اسرار درونی آل سعود از شرایط نابسامان محمد بن سلمان ولیعهد سعودی که به ترامپ تکیه کرده بود، خبر داد و اعلام کرد: در راستای آنچه قبلا تاکید کردیم که روابط گرمی میان محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا برقرار بوده است، بن سلمان تا آخرین تلاشهای ترامپ برای ماندن در قدرت از جمله حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره هم با وی همراهی کرده است و هر آنچه پول نیاز داشته است برایش فراهم کرده است.

گویی از واقعیت و نتیجه حتمی می گریخت و خودش را قانع می کرد که ترامپ به قدرت باز می گردد و برای غیر از آن خودش را آماده نکرده بود.

وی می نویسد: با به قدرت رسیدن جو بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا، نگرانی و وحشت همدم بن سلمان شده است و یکبار می گوید که به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی متوسل خواهد شد و بار دیگر می گوید که به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای اینکه شفاعتش را نزد بایدن کند، پناه خواهد برد و هنگامی که از محمد بن زاید سئوال می شود می گوید که او هم مانند وی یعنی بن سلمان تخم مرغ هایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی و وحشت همدم بن سلمان پس از رفتن ترامپ شده است/ ترس از کشته شدن

نگرانی و وحشت همدم بن سلمان پس از رفتن ترامپ شده است/ ترس از کشته شدن