مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:302021-01-23سياسي

نقش درمانگری روحانیون در اصلاح زندانیان


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روحانیون در مسیر اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان به عنوان درمانگر نقش موثری دارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روحانیون در مسیر اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان به عنوان درمانگر نقش موثری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آیین تجلیل از روحانیون و ائمه جماعت زندان های آذربایجان شرقی، با بیان این که اکنون با عنایت به قانون اساسی، سیاست در کشور بر روی اصلاح بزهکاران بوده که این سیاست در غرب با شکست روبه رو شده است، اظهار کرد: فعالان فرهنگی باید با اصلاح نظام زمان بازپرسی بزهکاران که در قانون بر اجرای آن تاکید شده و اجرای دقیق آن و با هدایت و تشویق بزهکاران را با شیوه متداول زندگی در جامعه تطبیق داده و به جای ضربه زدن به موقعیت اجتماعی، او را در مسیر صحیح و محیط اجتماعی قرار دهند.

وی تاکید کرد: هرچند مسئولان زندان ها وظایف سنگینی دارند اما اصلاح آوری برای زندان و اصلاح مسیر درست یک کار فرهنگی است.

وی با بیان این که فلسفه حضور روحانیون در زندان ها درمان آلام و برآورده کردن نیازهای معنوی زندانیان است، ادامه داد: باید در زندان موفق به تغییر و اصلاح و تربیت زندانیان شویم و کاری کنیم تا بازگشت دوباره این افراد به زندان کاهش یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش درمانگری روحانیون در اصلاح زندانیان

نقش درمانگری روحانیون در اصلاح زندانیان