مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-23سياسي

محدودیت شدید تردد به هرمزگان تا اردیبهشت ماه اعمال می شود


محدودیت شدید تردد برای مسافرت های غیرضروری و ممانعت از ورود گردشگر و خودروهای غیربومی به هرمزگان از این هفته تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده اعمال می شود.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: محدودیت شدید تردد برای مسافرت های غیرضروری و ممانعت از ورود گردشگر و خودروهای غیربومی به هرمزگان از این هفته تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحور اصلی کار شورای اطلاع رسانی استان، دانشگاه علوم پزشکی و رسانه ها به خصوص صداوسیما باشد و اطلاع رسانی کافی در خصوص بسته بودن ورودی های هرمزگان بر روی مسافران غیرضروری در سطح کشور صورت گیرد.

همتی تصریح کرد: حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و زمینی در هرمزگان برای جلوگیری از ورود مسافران غیرضروری شدیداً کنترل خواهد شد و فرمانداران در شهرستان ها باید نظارت لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در کمیته ای چگونگی وضعیت تردد و کنترل مسافران را بررسی کنند، گفت: سفر ضروری به استان هرمزگان نیز مشروط به ارائه گواهی تست منفی از مراکز معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه تجمعات در هرمزگان بدون هماهنگی و کسب مجوز از دانشگاه علوم پزشکی ممنوع است، خاطرنشان کرد: ورود خودرو به ساحل، نصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت شدید تردد به هرمزگان تا اردیبهشت ماه اعمال می شود

محدودیت شدید تردد به هرمزگان تا اردیبهشت ماه اعمال می شود