مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-23سياسي

اقتصاد دریامحور با توجه به توان داخلی محقق می شود


وزیر راه توسعه اقتصاد دریا محور را سیاست و هدف کلان اقتصادی کشور دانست و گفت: در توسعه این سیاست، باید از ظرفیت و توان داخلی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت و تأمین 10 فروند شناور راهنمابر که با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مشاور رییس جمهور، رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی و رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: توسعه نیروی انسانی توانمند در عرصه دریا و قلمرو کسب و کارهای دریایی و بندری نیازمند ظرفیت سازی است که این امر جزو سیاست ها و اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی ایران است و تحقق این امر، می تواند صدها دسته شغلی را برای جوانان توانمند کشور ایجاد کرده یا توسعه دهد.

وی اعتماد به توانمندی های داخلی را جزو شریان های حیاتی برای گسترش حمل و نقل دریایی دانست و گفت: در این فرایند می توانیم سهم خود را از دریاهای جهان برای شکوفایی و توسعه اقتصادی کشورمان تحصیل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین افزود: نمی توانیم متأثر از تحریم ها و به بهانه وجود تحریم علیه کشورمان، از توجه به ظرفیت های داخلی کشورمان غافل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دریامحور با توجه به توان داخلی محقق می شود

اقتصاد دریامحور با توجه به توان داخلی محقق می شود