مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-23سياسي

خطر ورود همدان به موج جدید شیوع کرونا


خطر ویروس کرونا همچنان جدی است و باید تلاش شود تا استان همدان وارد موج جدید نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان همدان که در هفته های اخیر مطلوب بود، متوقف شده است و باید مواظب باشیم موج چهارم را تجربه نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم از شرکت در دورهمی ها و دیگر اجتماعات به شدت دوری کنند، ادامه داد: طبق اعلام ستاد ملی، همدان، فامنین، بهار و اسدآباد در وضعیت آبی قرار دارند و تویسرکان، رزن، درگزین، کبودرآهنگ، ملایر، نهاوند و سایر نقاط استان همدان در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه 11 ماه است که روزهای شنبه، جلسه ستاد مقابله با کرونا در سطح ملی و استانی، برای کنترل روند گسترش کرونا برگزار می شود، افزود: متأسفانه روند کاهشی کنترل کرونا در استان که تا هفته گذشته به شکل مطلوبی در استان اداره شد، متوقف شده است.

شاهرخی با بیان اینکه مردم استان و همه دستگاه های اجرایی باید پروتکل ها و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا وارد موج چهارم ابتلای به کرونا نشویم، گفت: تاکید بر اجرای پروتکل ها و زدن ماسک توسط مردم در این شرایط ضروری است.

وی دوری مردم از اجتماعات و دورهمی های خانوادگی را ضروری برشمرد و افزود: اقشار مختلف نیز باید اجرای پروتکل ها را رعایت کنند تا روند گسترش تحت کنترل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ورود همدان به موج جدید شیوع کرونا

خطر ورود همدان به موج جدید شیوع کرونا