مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-23سياسي

بازگشایی مدارس آنقدر دست به دست شد که گردن خانواده ها افتاد!


مقرر شد که دستورالعمل ویژه ای به منظور بازگشت ایمن دانش آموزان به مدارس در مناطق زرد و آبی تدارک دیده شود و با تصویب در ستاد ملی کرونا در دست اجرا قرار گیرد.

- صحبت درباره تغییراتی است که در لحن و کلام مسئولان به شدت خودنمایی می کرد و نشان می داد که بازگشایی مدارس به امری اختیاری تبدیل شده که خانواده ها می توانند از آن تبعیت کنند یا در صورت مخالفت با آن، به شیوه قبلی آموزش یعنی بهره مندی از آموزش فضای مجازی و نرم افزار شاد و استفاده از پیام رسان های دیگر اتکا کنند.

وضعیتی که معلم ها و اولیای مدارس را به سردرگمی دچار کرد و در نهایت به شکل گیری تناقضی آشکار منجر گردید که گریبان بسیاری از مردم را گرفته است.

این را می شود از واگویه ها و گلایه های والدین بسیاری از دانش آموزان دریافت که تاکید دارند بازگشت فرزندانشان به مدارس منوط به امضای تعهدنامه هایی شده که مدیران مدارس پیش روی ایشان می گذارند و در آن تاکید شده که اگر حضور دانش آموزان در مدارس منجر به بیماری ایشان یا اتبعات دیگر (مثل انتقال بیماری به منزل) شود، مسئولیتی متوجه مدارس و معلمان نیست و خانواده ها مسئولیت این دست رویداد ها را پذیرفته اند! اتفاقی عجیب که نشان می دهد وزارت آموزش و پرورش که خواستار بازگشایی مدارس شده، حاضر به پذیرش تبعات این اقدام نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس آنقدر دست به دست شد که گردن خانواده ها افتاد!

بازگشایی مدارس آنقدر دست به دست شد که گردن خانواده ها افتاد!