مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-23اقتصادي

محدودیت هایی که از بین می رود و حساسیت هایی که کاهش می یابد


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: به لحاظ علمی باید محدودیت هایی که حذف کردیم نه با شدت قبلی اما برگردد چراکه اگر محدودیت ها برنگردد قطعا افزایش موارد بیماری را خواهیم داشت.

- غلامرضا شریف زاده به ایسنا گفت: هر تصمیمی که محدودیت ها را کاهش دهد، از نظر ما موجب افزایش موارد بیماری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته روند ابتلا کاهش پیدا کرد چراکه محدودیت ها سخت گیرانه تر بود، افزود: اکنون حساسیت در مردم کاهش یافته و رفت و آمدها و دورهمی و مراسم تجمعی که قبلا ممنوع بود در حال برگزاری است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون آرامستان ها بازگشایی شده و مراسم متوفیان در حال برگزاری است، تصریح کرد: بازگشایی مدارس نیز یکی از مواردی بود که محدودیت ها را کاهش داد و باعث افزایش موارد ابتلا شد.

شریف زاده بیان کرد: محدودیت ها و حساسیت ها کاهش یافته و در روزهای اخیر رعایت پروتکل ها و محدودیت ها را کمتر کردیم که این باعث رفتن به سمت پیک چهارم خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید با عدم رفتن به مسافرت های غیرضروری باعث کاهش موارد ابتلا شد، تصریح کرد: باید نظارت ها انجام شود تا مراسم در تالارها و کافی شاپ ها با محدودیت نفرات برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت هایی که از بین می رود و حساسیت هایی که کاهش می یابد

محدودیت هایی که از بین می رود و حساسیت هایی که کاهش می یابد