مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-23سياسي

برگزاری دومین کنگره حزب جمهوریت زیر سایه سنگین اختلافات


دومین کنگره حزب جمهوریت 24 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شود و طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی حزب جمهوریت قرار است در این کنگره، بررسی و تصویب استعفای برخی از اعضای شورای مرکزی حزب مورد بررسی قرار بگیرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، دومین کنگره حزب جمهوریت 24 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شود و طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی حزب جمهوریت قرار است در این کنگره، بررسی و تصویب استعفای برخی از اعضای شورای مرکزی حزب مورد بررسی قرار بگیرد .

این کنگره در حالی قرار است روز جمعه 24 بهمن ماه برگزار شود که اختلافات درون حزبی به شدت در این حزب بالا گرفته به گونه ای که برخی از اعضای هیات موسس و شورای مرکزی حزب جمهوریت در جلسات جداگانه نسبت به رفتارهای دبیرکل حزب انتقاد و اعتراض کرده اند.

رسول منتجب نیا دبیرکل حزب جمهوریت که پیش از این قائم مقامی مهدی کروبی یکی از سران فتنه در حزب اعتماد ملی را به عهده داشت، پس از حواشی که در کنگره حزب اعتماد ملی برگزار شد از این حزب جدا شد.

گفته می شود که منتقدان و مخالفان رسول منتجب نیا در حزب جمهوریت نسبت به علنی نشدن بخشی از اساسنامه حزب به شدت علیه منتجب نیا موضع گرفته اند.

روزنامه شرق 20 دی ماه طی درج مطلبی از لیدر اصلی مخالفان منتجب نیا پرده برداشت و نامه 9 بندی رحمت الله بیگدلی عضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنگره حزب جمهوریت زیر سایه سنگین اختلافات

برگزاری دومین کنگره حزب جمهوریت زیر سایه سنگین اختلافات