مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-23بين الملل

شکایت دادستان کل تگزاس از بایدن به دلیل توقف اخراج مهاجران


دادستان کل تگزاس در حال پیشبرد شکایت از رییس جمهور جدید آمریکا به دلیل متوقف کردن دستور 100 روزه اخراج مهاجران «غیر قانونی» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، منابع آگاه بامداد امروز خبر دادند که کِن پاکستون ، دادستان کل ایالت تگزاس روند شکایت از جو بایدن ، رییس جمهور جدید آمریکا را به دلیل متوقف کردن دستور 100 روزه اخراج مهاجرانی که به گفته وی غیرقانونی هستند را آغاز کرده است.

به نوشته وبگاه خبری آکسیوس ، دادستان کل ایالت تگزاس ضمن پیشبرد شکایت خود از بایدن، خواستار دستوری برای متوقف کردن این اقدام وی به طور موقت شده است.

پاکستون مدعی شده که این اقدام بایدن قانون اساسی آمریکا، قانون مهاجرت و قوانین اداری فدرال و همچنین توافقنامه میان تگزاس و وزارت امنیت داخلی آمریکا را نقض می کند.

این در حالی است که لئو فرسکو ، یکی از وکلای امور مهاجرت به وبگاه خبری آکسیوس گفته که این شکایت احتمالاً با شکست روبه رو می شود زیرا یک قاضی نمی تواند اداره مهاجرت گمرک آمریکا را مجبور به اخراج شخص خاصی از کشور کند.

تگزاس یکی از ایالت هایی است که اکثر جمعیت آن هوادار جمهوریخواهان است.

ترامپ در انتخابات سوم نوامبر 2020، در این ایالت به پیروزی رسید اما به طور کل وی نتوانست با کسب حد نصاب آرای الکترال به پیروزی در انتخابات دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت دادستان کل تگزاس از بایدن به دلیل توقف اخراج مهاجران

شکایت دادستان کل تگزاس از بایدن به دلیل توقف اخراج مهاجران