مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-23بين الملل

درخواست 118 نهاد حقوقی از دانمارک برای آزادی هادی الخواجه


118 سازمان حقوقی بین المللی و بحرینی با ارسال پیامی از دولت دانمارک خواستند که تلاش های خود را برای آزادی عبدالهادی الخواجه، مدافع حقوق بشر بحرینی افزایش دهد.

- 118 سازمان حقوقی بین المللی و بحرینی با ارسال پیامی از دولت دانمارک خواستند که تلاش های خود را برای آزادی عبدالهادی الخواجه، مدافع حقوق بشر بحرینی افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الحره، دیده بان حقوق بشر با صدور بیانیه ای اعلام کرد، در این نامه که به نخست وزیر دانمارک تحویل داده شد، تاکید شده است که دولت دانمارک باید برای آزادی فوری و بی قید و شرط عبدالهادی الخواجه، شهروند دانمارکی ـ بحرینی، پس از صدور حکم حبس ابد در حق او در سال 2011 به دلیل فعالیت های سیاسی و حقوقی مسالمت آمیز که نقض آشکار آزادی بیان به شمار می آید، تلاش های خود را افزایش دهد.

سازمان دیده بان حقوق بشر همچنین اعلام کرد، عبدالهادی الخواجه (59 ساله) در 9 آوریل 2011 به شکلی خشونت آمیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد و تحت شکنجه های جسمانی، روانی و جنسی در محل بازداشتگاه خود قرار گرفته است و حکم صادر شده در حق الخواجه در ژوئن 2011 خارج از چارچوب قوانین کیفری بحرین و نیز معیارهای بین المللی برای محاکمه عادلانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 118 نهاد حقوقی از دانمارک برای آزادی هادی الخواجه

درخواست 118 نهاد حقوقی از دانمارک برای آزادی هادی الخواجه