مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-23بين الملل

آماده باش «گارد ملی» آمریکا در واشنگتن دی سی تا فروردین 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نظامیان گارد ملی آمریکا که برای تضمین امنیت برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن در واشنگتن دی سی پایتخت این کشور مستقر شدند، - آماده باش گارد ملی آمریکا در واشنگتن دی سی تا فروردین 1400 طبق گزارش رسانه های غربی، مقام های آمریکایی از بیم تهدید افراط گرایی دست راستی در نظر دارند حداقل تا ماه مارس (فروردین 1400) نظامیان گارد ملی را همچنان در پایتخت این کشور نگه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نظامیان گارد ملی آمریکا که برای تضمین امنیت برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن در واشنگتن دی سی پایتخت این کشور مستقر شدند، قرار است تا فروردین 1400 همچنان در این شهر بمانند.

به نوشته روزنامه دیلی میل ، مقام های آمریکایی در نظر دارند حداقل 7000 نظامی گارد ملی این کشور را حداقل تا ماه مارس (فروردین 1400) در پایتخت این کشور نگه دارند تا با تهدید ناشی از افراطگرایی دست راستی مقابله کنند.

به دنبال حمله ششم ژانویه (17 دی ماه) تعدادی از طرفداران دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا به کنگره آمریکا در واپسین روز های حضور او در این منصب، وزارت دفاع (پنتاگون) نظامیان گارد ملی را به واشنگتن دی سی اعزام کردند و همچنین به منظور تامین امنیت مراسم تحلیف جو بایدن، 25000 نیروی گارد ملی در پایتخت مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش «گارد ملی» آمریکا در واشنگتن دی سی تا فروردین 1400

آماده باش «گارد ملی» آمریکا در واشنگتن دی سی تا فروردین 1400